lauantai 13. joulukuuta 2008

Vastaus MouMoun joululahjahaasteeseen.

Elikkäs MouMoun blogissa oli joululahjahaaste kaikille lukijoille.

Haasteen mukaan minun on tehtävä kolme toivetta sisältävä joululahjalista. Listalta on löydyttävä yksi toive, joka on haave, yksi joka on haaste ja yksi joka on hömppää.

Haave:




Ja haaveeksi tämä varmaan jääkin yli 400€:n hintansa vuoksi. Minulla kuitenkin on tuota Vanamo-sarjaa rannekoru, korvikset, sormus ja riipus, mutta tämä kääty olisi aivan upea. No okei, kävisi se pienempikin, jonka saa sadalla eurolla, mutta tämä se olisi jotakin...


Haaste:




En ole takniikan ihmelapsi, joten kaikkien uusien elektroniikka- yms. vempainten käyttö aiheuttaa minulle verenpaineen nousua ja ylimääräisiä sydämentykytyksiä. Joo, käyttöohjeista olisi varmaan apua, mutta jostain syystä tämä tyttö ei koskaan jaksa käyttää aikaa sellaisiin. Haluaisin kuitenkin ämppärin, koska lenkkeillessä olisi mukavaa kuunnella musiikkia ja tämä vekotus olisi mukavan kevyt kanniskeltavaksi taskussa.


Hömppä:




Tätä nuuskuttelin pikkujouluristeilyllä laivalla ja aim in laav! En vaan raaskinut ostaa tätä itselleni, koska tuolla kyseisellä laivareissulla olin jo tuhlannut kiitettävästi muun muassa Pilgrimin koruihin sekä lempijuomaani alkoholiin...


Eli en siis toivo lahjaksi ollenkaan kenkiä tai mitään niihin liittyvää. Kengät ovat vaan niin kertakaikkisen tärkeä asia, että en voi uskoa niiden hankkimista kenenkään toisen huomaan.


kuva
kuva
kuva

2 kommenttia:

MouMou kirjoitti...

Voi huolisin itsekin nuo kaikki!<3 Tosin ykkönen minulla jo onkin.:)

Cinderella kirjoitti...

Äh, olen niiiiiiiiiin kateellinen sulle tosta ykkösestä... Ehkä joskus, sit isona, rikkaana aikuisena ostan ton itselleni. Tai sit yritän joskus valmistua yliopiston lastentarhasta ja ruinaan valmistujaislahjaksi. :D