sunnuntai 9. marraskuuta 2008

Wearing today (and wearing yesterday)

Vietimme isänpäivää - toisin kuin useimmat ihmiset - jo eilen, koska isäni sattui tänään olemaan koko päivän töissä. Isä<3 on minulle tosi tärkeä. Rakastan häntä yli kaiken. Arvostan häntä myös suuresti. Hän on maailman paras isä juuri minulle. Isä osti myös minulle elämäni ensimmäiset korkokengät, kun olin 11. Tai eiväthän ne varsinaisesti olleet korkokengät, vaan sellaiset mustat sandaalit, joissa oli todella paksu pohja ja kiilakorko. Oli aivan rakastunut kenkiini, jotka ostettiin koulun kevätjuhlaa varten. Äidin mielestä kengät eivät olleet soveliaat ikäiselleni tytölle ja ne palautettiin kauppaan. :( Toisinaan äiti on tosi typerä... Siispä isänpäivän kunniaksi puin jalkaani (jo eilen siis) yhdet korkeimmista kengistä, mitä omistan:



Kengät ovat Biancon alesta, muistaakseni kesällä 2007 ostetut. Hintaa nilkkureilla oli alunperin 99€, mutta olen ostanut ne -75% alennuksella, eli maksoin niistä noin 25€. Ne ovat mokkaa ja koron korkeus on noin 11 cm. Pahoillen huonoa kuvaa...

Tänään jalassani olivat nämä hauskat, punaiset nilkkurit:



Nilkkurit ovat viime syksyn heräteostos Andiamosta. Hinta oli muistaakseni noin 30-40€, en ole siitä ihan varma. Kuten kuvasta näkyy, nämä ovat olleet aika paljon käytössä, eivätkö selkeästi ole sieltä kestävimmästä päästä...

Kenkäterveisin, Cinderella

Ei kommentteja: