maanantai 23. helmikuuta 2009

Punaiset korkkarit ja Birdie.

Kuten taisin eilisessä postauksessa mainita, olen viime aikoina tehnyt tosi paljon aivan mahtavia kirppislöytöjä. Tässä siis yksi niistä:


Punaiset korkkarit maksoivat Euro-Kirppiksellä yhden euron! :) Okei, korot olivat vähän huonossa kunnossa, mutt kyllä näillä vielä kävelee.


Olen ihan ihastunut näihin korkkareihin. Olen tepastellut niillä jo kolmesti ympäri kämppää... Ulkokäyttöä ne joutuvat vielä hetken odottamaan.

Sitten esittelen toisen edullisen hankinnan, johon olen jopa rakastuneempi kuin korkkareihin... Tilasin Unipöllön Puodista ihanan Birdie-pikkukukkaron. Minulta on puuttunut tuollainen pikkuinen rahapussi jo pitkään. Harkitsin ostavani Marimekkoa tai Aarikkaa, mutta tähän törmättyäni valinta oli selvä - rakkautta ensi silmäyksellä.


Toisin kuin yleensä Unipöllön Puodissa, tämä tuote ei ole uniikki, vaan jos rakastuit, kuten minä, voit tilata itsellesi oman Birdien hintaan 6€, katso täältä miten.


Mukavaa maanantai-iltaa kaikille!

-C

P.S. Minulle ei makseta mainostuksesta, vaan mielestäni Unipöllön Puodin ihana Sari ansaitsee tulla kehutuksi täällä, sillä palvelu on ollut ensiluokkaista sekä nopeaa ja hinnatkin ovat varsin edulliset. Kiitos siitä!

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

IHANA kukkaro :)

Anonyymi kirjoitti...

Söpö kukkaro!

Cinderella kirjoitti...

Sini ja Cocos: Kiitos. :)

modegerecht kirjoitti...

kivat korkkarit!

Viivi kirjoitti...

Aww, kukkaro on ihanan söötti ja hempeä! Silti jos saisin valita, niin kenkähulluna valitsisin noi punaiset korkkarit! ;D

Cinderella kirjoitti...

modegerecht: Tänks. :)

Viivi: Juu, varsinkin kun hinta oli ihan naurettava. :) Me so happy! ^^