maanantai 18. toukokuuta 2009

5 Random things of my day.










1. Kadulla käveli kaksi ikivanhaa mummoa. Siis jotain 80-vuotiaita ainakin. Toinen niistä selitti ihan pokkana toiselle: "Joo kuule, mun molemmat vanhemmat on kuollu..." Ai, ihanko totta!? Tota ois ollu helkkarin vaikee arvata.








2. Vietin aivan mahtavat 45 minuuttia kahvikupin ääressä (ja kahvi oli ehkä paskinta aikoihin). Se on jännittävää, miten joidenkin seurassa voi olla niin miellyttävää, että aika vaan lentää, eikä haluaisi hetken päättyvän koskaan.








3. Melkein kadotin Snö:n korun, jolla on minulle varsin paljon tunnearvoa. Miljardit kiitokset sille enkelille, joka poimi sen Seppälän sovituskopista talteen ja vei kassalle!








4. Liikutuin Ginassa lähes kyyneliin, kun siellä oli niin hellyyttäviä maalaistyttöjä ostoksilla. Ne puhu sellasta hassua murretta ja oli niin aidon innoissaan, kun pääsivät Ginaan, mutta sitten kuitenkin punnitsivat ikäisikseen varsin kypsästi ostopäätöksiään: "Minulla on nyt tämä viiskytä euroa, nii jos ostan nämä farkkulegginsit, niin sitte jääpi vielä kolomekymmentä euroa muihin kauppoihin. Nii jätän sitte tuon persikan värisen tunikan ostamatta, vaikka sekii on kyllä tosi hieno. Ota sää Saara noi housut, ne soppii sulle ja on tosi käytännölliset ku on mustat."








5. Näin itseni kadulla!! Joo-o, siellä käveli yks mimmi, jolla oli ihan mun vaatteet ja vielä samalainen vaalee tukka samalla tavalla ponnarilla. Oonko mä niin tusinamimmi vai oliko sillä sattumalta samat kuteet ja samat henkkamaukan aurinkolasitki...?








Kommentoi tätä postausta lauantaihin 23.5. mennessä, niin voit voittaa Hello Kitty -pinnit, joista minä lahopää en muistanut ottaa kuvaa...





-C
KIITOS BLOGGER YHTEISTYÖSTÄ KUVIEN KANSSA SEKÄ YSTÄVÄLLISESTÄ AVUSTASI TEKSTIN UUDELLEEN MUOTOILUSSA. OIKEIN KIVA. ETTÄ TÄÄ ON SITTE TÄLLANEN "ARVAA MIHIN KUVA KUULUU"-POSTAUS...

Ei kommentteja: