torstai 7. toukokuuta 2009

Löytöjä tax freestä.

Joo, mun pitäis hommata porttari tax freehen. Muuten kulutan palkkani siellä ennen kuin olen edes saanut sitä...


Tällä kertaa mukaan lähti Estee Lauderin puhdistusvaahtoa, Pilgrimin mustat napit sekä Burberryn Brit EdP.

Tuota EL:n puhdistusvaahtoa suosittelen kaikille sekaihoisille, joiden iho kaipaa tehokasta, mutta hellävaraista puhdistusta. Vaikka iho tuntuu ekstrapuhtaalta tuotteen jälkeen, tämä ei kuitenkaan kuivata ihoa. Lisäksi hinta ei huimaa päätä ja tuote on uskomattoman riittoisaa.

Olen ihan hulluna noihin Pilgrimin nappeihin. Sain ekat harmaat jonkun lehden tilaajalahjana ja nyt haluaisin ne kaikissa väreissä. Mulla on lisäksi pinkit ja valkoiset. Seuraavaksi haluaisin kirkkaat ja tummanpunaiset. Ehkä myös yönsiniset. Ja keltaiset. Ja ja ja... Nämä sopivat minulle, vaikka yleensä en käytä muita kuin kultaisia ja hopeisia korvakoruja allergian takia.

Ostin Brit-tuoksusta EdP:n vaikka EdT on huomattavasti halvempi. Mielestäni EdP tuoksuu paremmalle. Onko se mahdollista? Kyseessä on kuitenkin "sama tuoksu", eikö vaan?

-C

Ei kommentteja: