maanantai 6. huhtikuuta 2009

Eka olin et "ei", mut sit olinki et "joo" ja sit shoppashoppa...


Tänään oli taas liikuntapäivä, jonka vuoksi en kuvaa tylsääkin tylsempää asuani (farkut ja yksivärinen neule). Päivän opintojen, eli muutaman tunnin uimisen jälkeen mun piti käydä nopeesti töissä ja tulla kotiin. Kävinki töissä, mutta en sitte ihan suoraan kotiin tullukaan. KappAhlista tuli tänään houkutteleva tarjousviesti, Ginasta mun piti mennä kattomaan sellasta kivaa leveetä vyötä.

Ginassa oli aivan mahtava, ihanuuksia täynnä oleva alerekki. Sieltä löytyi tämä kiva teeppari vitosella.



teeppari: Gina
farkut: MAC, Linkkikirppis 4€!

Mulla on tähän mennessä ollut vaan mustia, harmaita ja tumman ruskeita leggingsejä. Seuraavissa kuvissa esiintyvät pöksyt ovat siis minulle lähes extremeä. Harmaa KappAhlista löytynyt taskutunika onneksi palauttaa asun maan pinnalle.



tunika: KappAhl, 7€
leggarit: Gina, 5€
kengät: Anttila tms. n. 15€

Sokerina pohjalla mielestäni tämän postauksen paras asu. Ostin Ginasta siis yhden normaalihintaisen tuotteen alelöytöjen lisäksi, mutta senkään hinta ei päätä huimaa.

paita: Gina, 5€
hame: Gina 10€
sukkikset: Lindexin alesta viime viikonloppuna, 3€
kengät: Anttila tms. n. 15€

Mitä mieltä sinä olet löydöistäni? Hittejä vai huteja? Entä löydöistä kootut asut - sopivatko ne parhaiten vappukarnevaaleihin vai voisiko tämän näköisenä astua ovesta ulos muulloinkin?

-C

P.S. Kommentit H&M:n mekosta ovat erittäin tervetulleita, olen edelleen vähän kahden vaiheilla, mutta alan kyllä kallistua palautuksen puolelle.

Ei kommentteja: