sunnuntai 5. huhtikuuta 2009

Noniin, mekkopostaus hieman myöhässä...

Eli tällaisen mekon tilasin H&M:ltä jokin aika sitten ja se tuli jälkitoimituksena torstaina. En oikein ole varma, pitäisinkö sen, vai palauttaisinko?


Mekko oli kuvassa tosi houkutteleva ja ajattelin, että se olisi ihanan romanttinen yhdistelmä ihanaisen kirjalaukkuni kanssa.

Mutta...


Mekko näyttää päälläni tältä. En voi sille mitään, mutta jotenkin mulle tulee siitä aika vahvat yöpaita-vibat. Näyttääkö se teistä yöpaidalta?


Tässä vielä toinen kuva. Jotenkin tuntuu, että mekko ei myöskään ole eduksi vartalolleni. Toisaalta se on varsin herttainen kuitenkin. Mutta onko tämä minun juttuni, vai pitäisikö etsiä kirjalaukulle joku toinen kaveri?

Kuvissa esiintyvä kisuli on toinen ystäväni kissoista, jotka ovat minulla hoidossa viikon ajan. Kisu tuli heti posettamaan kameralle kanssani. :)

Huomatkaa muuten myös kengät! Kyseiset avokkaat ovat Anttilasta tai vastaavasta, eli siis suomeksi tavaratalosta, mitä mä sekoilen?! Ostin ne viime keväänä ja olen käyttänyt aika paljon. Törmäsin niihin sattumalta penkoessani mekkoon sopivia kenkiä. En siis muistanut ihan selkeästi, että mulla on tuollaiset. *nolo* Mutta olen varsin iloinen, että ne löytyivät.

Mielipiteitänne odottaen,

-C

2 kommenttia:

Sara kirjoitti...

Minä vähän luulen, että jos epäilyttää vähänkään, niin voi olla että vaate jäisi kaappiin. Itsellänikin on muutamia ostoksia, jotka ovat kyllä ihania, mutta joita en osaa vain käyttää.

Cinderella kirjoitti...

Xue: Tuo pitää kyllä paikkansa. Ja kolme kymppiä on liikaa vaatteesta, joka mahdollisesti jää sinne kaappiin makaamaan...