tiistai 13. tammikuuta 2009

Hapsuja.

Viime aikoina kevätmuotia esittelevissä lehdissä ja sivustoilla on vilissyt ihania mokkasiineja ja muita hapsuhössötyksiä. Kesti pari viikkoa, ennen kuin lämpenin hapsuille, mutta nyt on ihan pakko saada tuollaiset inkkarikengät! Mieleuiten kahdet! Varsilla ja ilman. :)




Nämä Andiamosta. Ottaisin nämä ennemmin ruskeana, mutta niistä ei löytynyt kuvaa Andiamon sivuilta.




Nämä söpöläiset Ellokselta. Ehkä jopa kivemmat kuin Andiamon vastaavat.




Nämäkin olisivat ihanat. Myöskin Ellokselta.


Himottavatko hapsut sinua?


-C


PSST... Osallistu kivaan arvontaan kunffupandat-blogissa!

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Tuollaiset ruskeat ilman varsia voisin ottaa:)

Cinderella kirjoitti...

Cocos: Jep, ehkä nuovarrettomat kevääksi ovat kivemmat... Ei jalat hikoile, kun kun kevät alkaa lämmittää. :)

-C

minä olen minä kirjoitti...

Mä oon jo pitkään ihmetellyt mikä näissä inkkarikengissä ihmisiä viehättää, mutta jokainen tyylillään ;) ja eivät noi ekat mustat niin pahalta edes näytä, ne ovat itseasiassa ihan kivat :)

Cinderella kirjoitti...

miide: Noi mustat on selvästi sellanen hillitympi versio hapsuista... Jos tykkäät jo niistä, niin varo vaan: hapsuvillitys tarttuu kohta suhunkin! ;)

-C

Viivi kirjoitti...

Hapsuvillitys leviää leviämistään muotiblogeissa! Itse en ihan kauheen kuumana käy tähän villitykseen mut noi mustat aika matalat on kyl kivannäköset! :)

Cinderella kirjoitti...

Viivi: Sama kommentti sulle kuin miidellekin, eli varo vaan, hapsuvillitys tarttuu... :D

-C