torstai 19. maaliskuuta 2009

Bad karma.

Joo, mulla on jotain pahaa karmaa noitten postimyyntijuttujen kanssa nyt. Taannoinen Elloksen tilaussekoilu sekä Olivian hämärät jutut. Nyt tajusin, että eipä ole Halens-paketistakaan kuulunut pihaustakaan, vaikka sen olisi pitänyt saapua jo viikko sitten. Ärh! Onko kellään kokemusta siitä, miten kauan Halensilla nuo toimitukset yleensä kestävät?

Ellos-paketista palautin muuten t-paidan ja gladiaattorit, joten pidin vain nämä:



Tuo tunika on varsin täydellinen Hennesiltä viime viikolla ostamieni vetoketjuleggareiden kanssa. Esittelen rytkyt joku päivä päälläni, niin voitte tuomita.

Halensilta pitäisi tulla haaremihousut, ylisuloiset sydänkorkkarit sekä yli polven -saappaat. Olen tilannut Halensilta viimeksi joskus 90-luvulla, joten saapa nähdä, millaista tavaraa sieltä tulee... Jos tulee. Alan jo huolestua, että tilaus ei ole mennyt perille!

Pakettia odotellessa kävin muuten eilen kirpparilla. Löytöjä tulossa esittelyyn toivottavasti vielä tällä viikolla. Postaustahtini on ollut säännölliset epäsäännöllinen ja olen joutunut ajastamaan postauksia, sillä olin viikon verran Vuokatissa hiihtämässä. Ja viikonloppuna aloitan duunit Viking Linella. Hassua lähteä koko viikonlopuksi laivalle.

-C

P.S. Roosalla on arvonta!

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mulla ainakin tullut halensin paketit ihan nopsasti!

Cinderella kirjoitti...

Sofia D: Mä hei soitin sinne Halensille, kun alko epäilyttää. Ne sano, että tilaus tulee ens viikolla. Kestää kuulemma kauemmin, kun olen tilannut kenkiä... Aika hämärä selitys, mutta pääasia, että tuotteet ovat jo matkalla. :)

-C