tiistai 31. maaliskuuta 2009

Eläinkuosia kesään - kirppislöytölaukkuja.

Taisin kehuskella blogissani jo pari viikkoa sitten, että tein taas loistavia kirppislöytöjä, mutta en ole vieläkään esitellyt niitä. Hups.

Muutenkin olisi ehkä taas aika parantaa postaustahtia, sillä se on viime aikoina ollut sanalla sanoen surkea. Selityksiä löytyy joka lähtöön: opinnot, flunssa, hajonnut nilkka, ihmissuhdeongelmat, ympäristöongelmat, mahdollinen maailmanloppu sekä huoli Tallinnan kulkukoirista.

Mutta palataanpa asiaan. Löysin Linkkikirppikseltä kaksi aivan loistavaa kesälaukkua:


Eka laukku on metka yhdistelmä kissaeläintä ja krokotiilia. Aluksi en ollut ihan varma tuosta krokosta, mutta nyt olen ihan rakastunut tähän kassiin. Hintaa oli 5,50€, joka oli sietokykyni rajoilla ottaen huomioon, että laukussa näkyy käytön jäljet varsin selkeästi.


Toinen laukku oli puhdasta kissaa. Tämä on pikkuisen tilavampi kuin edellinen, joten perustelin sillä tarpeeni ostaa kaksi eläinkuosista laukkua. Tämäkin maksoi 5€, mutta oli käyttämätön ja lisäksi sisälsi tuon meikkilaukun. Meikkilaukku on kyllä varsin suuri, joten minulla ei ehkä ole sille tarvetta. Saatan siis kiikuttaa sen takaisin kirpparille, sillä minulla olisi tarkoitus taas ottaa lähitulevaisuudessa kaverini kanssa yhteinen myyntipaikka kirpulta. Vaatehuoneen kevätsiivousta olen puuhaillut...

Mitä mieltä olet löydöistäni? Hittejä vai huteja? Entä hinta, ovatko kaikki yli 2€:n kirppislaukut ylihinnoiteltuja?

-C

1 kommentti:

Shoppaile ilmaiseksi! kirjoitti...

Ihanat laukut! Onnistunut shoppailu mun mielestä.